تبلیغات
بدنسازی نوین - تمرینات بدن سازی (بدون وزنه)
 
بدنسازی نوین
به یاد جهان پهلوان روح الله داداشی
پنجشنبه 12 اسفند 1389 :: نویسنده : admin

تمرینات بدن سازی (بدون وزنه)
آویزان- زانو بلند: میله بارفیکس را با دستها بعرض شانه بگیرید که پاها، که کمی خم هستند، آویزان باشند. مهم:پاها را بالا ببرید طوری که **** پائین باشد،پاها ها را تا سینه بالا بیاورید و در صورت امکان از جهش صرف نظر کنید. پاها را آهسته پائین بیاورید و ابتدا به راست، سپس به چپ بچرخید. نیرو از طرف پشت میاید.برگشت به حالت استارت.
Click the image to open in full size.


تمرینات بدن سازی (بدون وزنه)
آویزان- زانو بلند: میله بارفیکس را با دستها بعرض شانه بگیرید که پاها، که کمی خم هستند، آویزان باشند. مهم:پاها را بالا ببرید طوری که **** پائین باشد،پاها ها را تا سینه بالا بیاورید و در صورت امکان از جهش صرف نظر کنید. پاها را آهسته پائین بیاورید و ابتدا به راست، سپس به چپ بچرخید. نیرو از طرف پشت میاید.برگشت به حالت استارت.
Click the image to open in full size.

**** بالا: به پشت خوابیده ،کف پاها روی زمین ،دست ها کشیده کنار بدن.کف دست ها روی زمین. عضلات **** منقبض و آهسته از زمین بلند کنید تا شانه ها تنه تا زانو ها در یک راستا قرار گیرند. حالت را یک تا دو ثانیه نگهدارید، سپس به حالت اولیه برگردید.
Click the image to open in full size.

توپ سوئیسی شنا
Click the image to open in full size.

ران صلیبی – زانو زده
Click the image to open in full size.

حرکات شکم با 2 کش: کش پائینی را به یک میله کوتاه و کش دیگر را به یک گیره سه سر اتصال دهید،بین دوتا کش ها به پشت بخوابید، میله را با پا و کش سه سر را با دستان بگیرید و هر دو را بکشید.زانو ها خم شده بطرف بالا،آخر کش را روی سینه نگهدارید.آهست ه **** را پائین بیاورید.ران ها را بطرف سینه بکشید در همین حالت بالاتنه را بوسیله انقباض عضلات شکم بالا میکشید.

Click the image to open in full size.

توپ سوئیسی نرمش شکم ( حرفه ای): سر، شانه و پشت، روی توپ، پاها روی زمین ،مطمئن باشید که محکم روی توپ قرار گرفته اید،شکم را بداخل بکشید،در حینی که شکم را منقبض میکنید و آهسته از روی توپ بلند میشوید،زانوی چپ را به طرف سینه بکشید.سپس همزمان بالاتنه و ران را پائین بیاورید.تمرین را با طرف دیگر شروع کنید.
Click the image to open in full size.

هل دادن ****
Click the image to open in full size.


پاندول بالا تنه: بر روی یک فرش و یا یک تشک زانو زده ،مفصل زانوزاویه90 د رجه میسازد. دست ها از طرفین شل و افتاده.پشت کاملاً صاف سر و بالا تنه در یک راستا. با بالا تنه، صاف، برای چند سانتیمتر به عقب میروید.این حالت را دو تا سه ثانیه نگهدارید . بعد از آن برگشت. "از فشار دادن **** به جلو خودداری نمائید"

Click the image to open in full size.

پاها را روی هم انداختن
Click the image to open in full size.






نوع مطلب : پرورش عضلات بدون استفاده از وزنه!!، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
شنبه 14 مرداد 1396 11:26 ق.ظ
whoah this blog is magnificent i love reading your articles.
Keep up the good work! You know, a lot of people are looking round for this info, you can help them greatly.
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 05:38 ق.ظ
This is really interesting, You're a very skilled blogger.
I've joined your feed and look forward to seeking more of your excellent post.
Also, I have shared your website in my social networks!
جمعه 22 اردیبهشت 1396 10:12 ق.ظ
When I initially left a comment I appear to have clicked the -Notify me when new comments
are added- checkbox and now every time a
comment is added I get 4 emails with the same comment.
Perhaps there is an easy method you are able to remove me from that service?
Thank you!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


موضوعات
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :